    From: "Zbig.T" <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zatarcie skazania
    Date: Tue, 28 Dec 2004 18:25:26 +0100

    Po pierwsze: w jaki sposób przytoczony przez Ciebie przykład niedoszłego
    ławnika odnosi się do policji ?
    Po drugie: w pozwie nalezy wskazać konkretne dobro, które zostało naruszone,
    a nie jakieś wyimaginowane. Stąd też moje pytanie.
    Po trzecie: a czy Ty chciałbyś aby w Twojej sprawie (jeżeli takowa by Ci się
    trafiła, czego oczywiście nie życzę) głos zabierał wcześniej karany ławnik z
    zatartym wyrokiem ?
    Po czwarte: policja nie gromadzi i nie posiada danych odnośnie karalności.
    Pzdr.

    Użytkownik "Wiesław" <v...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Odnosnie "złodzieja w policji" i czy zostaja naruszone dobra
    > osobiste.(FRAGMENT OPINI PRAWNEJ Z EPRAWNIK'a)
    >
    > "PYTANIE
    > ...w moim "zapytaniu" z Krajowego Rejestru Karnego widnieje - NIE
    FIGURUJE.