    From: sensor <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zastosowanie kpk w postępowaniu quasi-karnym
    Date: Sat, 5 Jun 2010 19:44:27 +0200

    Dnia Sat, 5 Jun 2010 01:05:35 -0700 (PDT), kuba napisał(a) w wiadomości
    qg.googlegroups.com>:

    > Tak, oczywiście, że całe. Tylko najlepiej udokumentuj sobie fakt, że
    > domagałeś się wydania odpisów - zgłoś wniosek na piśmie i zażądaj
    > złożenia go do akt.

    Dzięki, jest tak zrobione.

    > W przypadku większych przekrętów (gdyby np. mieli
    > zamiar usunąć Twój wniosek z akt) przydałby się dyktafon.

    Jest zrobione.

    > Odwołanie rozpoznaje się wg przepisów kpc o apelacji. Nie wiem, czy
    > komisje odwoławcze stosują taką interpretację, ale można argumentować
    > całe postępowanie przed komisją dyscyplinarną powinno zostać skasowane
    > z urzędu, ze względu na pozbawienie strony możności obrony praw
    > (nieważność postępowania).
    > W każdym razie jest to kwalifikowana obraza prawa procesowego i
    > powinna doprowadzić do uchylenia orzeczenia.

    No i tak będziemy argumentować.

    Napisał mi też ktoś, że cała ta komisja jest niekonstytucyjna, bo straciła
    dawno moc podstawa prawna w ustawie powołująca te komisje i w ciągu kilku
    lat minister nie zrobił nic, aby wydać nowe rozporządzenie. Muszę sprawdzić
    ten trop.