  • 1. Data: 2005-08-19 07:32:25
    Temat: Zasiłek na dziecko
    Od: "Przemysław Sobociński" <p...@w...net>

    Witam.
    Czy znacie przyczynę, dla której ja jako dorosły brat mojej niepełnoletniej
    siostry mam wypełniać zeznanie o moich dochodach, aby moi rodzice mogli
    dostać na nią zasiłek?

  • 2. Data: 2005-08-19 08:48:13
    Temat: Re: Zasiłek na dziecko
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Przemysław Sobociński napisał(a):
> [...]
    > siostry mam wypełniać zeznanie o moich dochodach, aby moi rodzice mogli
    Pewnie dlatego, ze jestes zameldowany razem z rodzicami, nie posiadasz
    wlasnej rodziny, lapiesz sie w odpowiedni zakres wiekowy (bodajze < 26
    lat) i jeszcze jest duza szansa ze sie gdzies uczysz.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2005-08-19 15:26:31
    Od: "Joanna" <l...@a...net>

    Użytkownik "Przemysław Sobociński" <p...@w...net> napisał w
    wiadomości news:13c91$430589c2$540a23ed$27112@news.chello.pl...
> [...]
    niepełnoletniej
    > siostry mam wypełniać zeznanie o moich dochodach, aby moi rodzice mogli

    Widocznie prowadzisz z rodzicami tzw. wspólne gospodarstwo, tzn. twoje
    dochody jak dochody matki i ojca stanowią żródło waszego wspólnego
    utrzymania.
    Pewnie rodzice wpisali cię żeby powiększyć liczbe osób w rodzinie.