  • Data: 2021-09-17 16:04:25
    Temat: Re: Zarzuty za śledztwo w sprawie wyborów
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.09.2021 o 15:52, J.F pisze:

    > A niekoniecznie. Widac wszczynanie sledzt w sprawach rzadu i Sejmu
    > jest przekroczeniem uprawnien :-)

    Na razie nie jest przekroczeniem uprawnień, tylko wiąże się z zarzutem
    przekroczenia uprawnień. Dlatego zero dostaje takiej piany na mordzie,
    że jest gotów poświęcić miliardy euro, jak mu się UE wpierdala w jego
    wizję bycia zwierzchnikiem również sądów.

    > Z linka
    > "Dzień później prokurator krajowy miał polecić wszczęcie wobec Wrzosek
    > postępowania dyscyplinarnego."
    >
    > Ciekawe, czy jest na to papier, lub tasma :-)

    Sądzę, że telefon. Zresztą to o postępowaniu dyscyplinarnym. W tym
    temacie jest już tak umoczony, że nie ma sensu zaprzeczać - no chyba że
    jak przyjdzie do sprawdzenia kwitów to okaże się że to cale szarpanie
    sędziów to oddolna inicjatywa, jego podpisów nie ma i on nie wiedział -
    podobnie jak jeden pan co korwin pytał od dowód. Ale taki cwany to on
    chyba nie jest - za dużo tego, zeby się choćby przypadkiem atramentem
    nie pobrudzić.

    > No ale pozostaje kwestia prawna - czy to przekroczenie uprawnien,
    > czy dbalosc o podległą prokuraturę :-)

    Przez popełnianie tych samych przestępstw? No proszę cię. To w wersji
    dla kilentów tvpis.

    > A tu jeszcze
    > https://tvn24.pl/polska/afera-mailowa-prokurator-ewa
    -wrzosek-o-sytuacji-na-granicy-przestepstw-kryminaln
    ych-5416147

    I dopóki naczelnik trzyma zero na smyczy to nic się nie zmieni. A nawet
    jeśli to przecież zero nie banaś - odwoła się go i obsadzi nowym
    pieskiem. Po prostu nie mamy już państwa prawa.

    --
    Shrek