  • 1. Data: 2002-10-06 22:42:30
    Temat: Zarządzenie wykonania kary
    Od: "Marcin" <k...@p...fm>

    Witam
    Moja znajoma w listopadzie 2000 r. zostala skazana na 0,5 roku w
    zawieszeniu na dwa lata za zobowiązania finansowe wobec byłego pracodawcy.
    Została zobowiązana do zapłacenia mu w terminie do trzech miesięcy kwoty
    3,000 zł. Z braku kasy (bezrobotna, mąż dostaje na ręke ~ 700 zł, dwójka
    dzieci na głowie) nie odwoływala sie, jak rownież nie spłaciła/spłacała
    owej kwoty. Teraz dostała wezwanie do sądu "we własnej sprawie na
    posiedzenie o zarządzenie wykonania kary".
    W zwiazku z powyższym dwa pytania:
    1) czy oznacza to ze pójdzie teraz siedzieć i jakie ewentualnie są na to
    szanse;
    2) co ewentualnie ma zrobić, jak postąpić;
    będę wdzięczny za każdą odpowiedź

    --
    Pozdrowienia
    Marcin

  • 2. Data: 2002-10-08 11:30:21
    Temat: Re: Zarządzenie wykonania kary
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

> [...]
    > szanse;
    > 2) co ewentualnie ma zrobić, jak postąpić;
    Hmmm - no w zasadzie to pewnie, niestety, bedzie musiala te 6 m-cy
    posiedziec. Oczywiscie niech pojdzie na rozprawe i tlumaczy ze nie ma kasy -
    moze sad zwolni ja z tego obowiazku. Najgorsze, ze odsiadka tez wcale nie
    gwarantuje spokoju - pokrzywdzony moze jeszcze wystapic z pozwem cywilnym -
    bedzie to tylko formalnosc.

    Powitam z otwartymi ramionami! >>> http://link.interia.pl/f1661