  • 1. Data: 2002-10-06 19:52:53
    Temat: Czy takie zarządzenie istnieje?
    Od: "von Rutkov" <r...@w...pl>

    Witam
    Szukam nast. aktu prawnego:

    Zarządzenie nr 24 z 4 czerwca 1970 w sprawie organizacji zasadniczych szkół
    górniczych oraz uprawnień uczniów i absolwentów tych szkół

    przeszukałem już sejmową bibliot. w internecie - niestety wyrzuca error 500
    lex omega nie posiada w bazie takiego aktu
    google nic nie dało
    archiwum u mnie w pracy (dość dobre ) tez nic
    podejrzewam błąd w dacie lub nazwie aktu acz nie koniecznie bo szukając po
    treści też nic nie osiągnąłem
    sprawa dotyczy klienta który ma umowę ze szkołą górnicza z 1980 r i tam
    powołują się na to zarządzenie
    sprawa jest dość pilna - jakby ktoś kiedyś miał kontakt z takim zarz. niech
    da znać
    choć nie podejrzewam ...., ale trudno
    będę wdzięczny za każdą wskazówkę a zwł. nr Dz.U.
    jak nie to piszę do Ministerstwa Gospodarki

    --
    Pozdrowienia
    von Rutkov