  • Data: 2006-04-23 11:39:39
    Temat: Re: Zarekwirowano mi (swiadek) plyty oraz dysk - co dalej?
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    gwaliszk wrote:

    > Autor postu napisał, cytuję:
    > (...) Zarekwirowano mi twardy dysk (na nim: muzyka, filmy (...)
    > W tym miejscu przyznał się do zarejestrowania na nośniku dysku twardego
    > utworów jakimi są utwory muzyczne i utwory filmowe.

    A jakby sie przyznal do zarejestrowania muzyki z radia na kasecie
    magnetofonowej to tez?

    > Art. 17. Jeżeli ustawa nie stanowi inaczej, twórcy przysługuje wyłączne
    > prawo do korzystania z utworu i rozporządzania nim na wszystkich polach
    > eksploatacji oraz do wynagrodzenia za korzystanie z utworu.

    Orany. Znaczy sie nie mozna kupic plyt w sklepie, bo to nie legalne. Bo
    jak ja poloze potem na stoliku, a nie na szafce to moze byc wbrew
    intencjom autora ...

    > Art. 117 Kto bez uprawnienia albo wbrew jego warunkom w celu
    > rozpowszechnienia utrwala lub zwielokrotnia cudzy utwór w wersji
    > oryginalnej lub w postaci opracowania, artystyczne wykonanie, fonogram,
    > wideogram lub nadanie,

    Napisal gdziees, ze rozpowszechnia? I zeby jeszcze czerpal za to
    korzysci?

    Nie wiem, moim zdaniem czegos nie doczytales albo cos zle
    interpretujesz.

    --