    Date: Sun, 23 Apr 2023 02:16:35 +0200
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <u1bp4k$rps$1$Shrek@news.chmurka.net> <u1c2l2$1khu4$1@dont-email.me>
    <wdhek7bkmgbt$.1duq5kvlg6gaz$.dlg@40tude.net>
    <u1kbfp$367d9$1@dont-email.me> <u1l77j$pil$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <u1li57$3f083$1@dont-email.me> <u1mh21$pil$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <u1mjrj$3kd59$1@dont-email.me> <u1mkrc$c70$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <u1mrsn$3ljia$1@dont-email.me> <u1mt51$c70$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <u1n19a$3mf0s$1@dont-email.me> <u1nrip$c70$5$Shrek@news.chmurka.net>
    <b9N%L.786395$BiG3.310879@fx11.ams1>
    <u1p2bc$rnf$1$Shrek@news.chmurka.net> <gG_%L.128708$8YCb.70441@fx03.ams1>
    <u1qekh$rnf$17$Shrek@news.chmurka.net>
    <Bt80M.827963$aQS9.643486@fx01.ams1>
    <u1rkln$ukr$1$Shrek@news.chmurka.net> <40l0M.122203$z1hf.57099@fx05.ams1>
    <u1t7ff$735$9$Shrek@news.chmurka.net>
    <yKv0M.1521151$PyXe.1325867@fx08.ams1>
    <u218tq$3va$8$Shrek@news.chmurka.net>
    <64442b64$0$19605$65785112@news.neostrada.pl>
    <u21bu3$3va$10$Shrek@news.chmurka.net>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: Zaraza

    W dniu 22.04.2023 o 21:18, Shrek pisze:
> [...]
    > idzie nie tak. 2022 to było już wiadomo, że szczepienie na wariant
    > "alfa" na omikron sprawdza się... słabo, przeywania transmisji nie ma,
    > po trzech miesiącach odporność na zakażenie objawowe jest zerowa a
    > następnego bustera nie dają a było to apogeum nagonki na nieszczepów.
    > Postulowano pozbawianie ich praw obywatelskich, obrzydzanie im życia aż
    > się zaszczepią, podczas gdy wystarczyło wpisac szczepionkę na kowod na
    > listę obowiązkową i prawnie byłoby po temacie. Tylko trzebaby było wziąć
    > odpowiedzialność za przymus a nie zmuszać srodkami pozaprawnymi do

    Żeby szczepionkę wpisać na listę obowiązkowych, to zdaje się, że
    najpierw trzeba by było przeprowadzić badania, ze to szczepionka. Coś mi
    się tłucze po głowie, że z tym był problem. Bo takie badania latami
    trwają. Natomiast z tym "obrzydzaniem życia", to właśnie masz rację. To
    był powód, ze się zaszczepiłem, a nie to, bym jakoś odczuwał potrzebę,
    tudzież uważał, że mnie to uratuje. Natomiast od początku stałem na
    stanowisku, ze się na tym nie znam. Jak miałem podjąć decyzję, to
    obdzwoniłem kilku kolegów - lekarzy. Oni powiedzieli, ze też się na tym
    średni znają, ale oni się zaszczepili. Wiec się zaszczepiłem i
    przestałem tym tematem zajmować.

    > BTW - kowid jest już wpisany na listę chorób zakaźnych, czy kiedyś okaże
    > się że żadnej epidemii nie było, bo przecież skoro to nie jest choroba
    > zakaźna w myśl prawa, to oczywistym jest że wszystkie działania z nią
    > związane były tylko zaleceniami, bo przecież nie ma mowy o episemi
    > choriby niezakaźnej;)

    Zaintrygowałeś mnie. Sprawdziłem w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z
    dnia 25 marca 2022 r. w sprawie chorób zakaźnych powodujących powstanie
    obowiązku hospitalizacji, izolacji w warunkach domowych, kwarantanny lub
    nadzoru epidemiologicznego i nie ma tam słowa COVID. Nie znalazłem też
    żadnej innej nazwy, którą mógłbym podejrzewać, ze jest mniej, czy
    bardziej zbliżona do COVID.

    --
    Robert Tomasik