    From: " JaMyszka" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Zapomniana" faktura - kto odpowiada?
    Date: Fri, 13 Jan 2006 16:26:07 +0000 (UTC)

    Nixe napisał:
    > [...]
    > Zgadzam się, że jest to naszym obowiązkiem w momencie, jeśli się to zauważy,
    > ale czy ten obowiązek jest zawsze i defaultowo? Pytam się o to, ponieważ
    > firma chce nas obciążyć dodatkowymi kosztami z tytułu całej tej sytuacji.

    Z mojego doświadczenia (GK)nie wynika, by ich żądania miały uzasadnienie.
    Wszak zaniedbanie jest po ich stronie - nawet Wasza umowa nie przewiduje
    takiej sytuacji. Poza tym, to nie w Waszej Firmie zatrudniony jest człowiek,
    którego złe wykonywanie zakresu obowiązków, przynosi straty firmie.
    A wracając do pracowników...
    Zapytałabym się księgowej, jak przeprowadza analizę kont (kosztów), skoro nie
    zauważyła obciążenia kosztów stałych przez 5 m-cy.
    BTW Nie udało mi się wygooglać znaczenia słowa "defaultowo" :(
    --
    Pozdrawiam:)
    JM