    From: "Maluch" <n...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zapisy w księdze wieczystej
    Date: Wed, 4 Jun 2008 17:22:38 +0200

    news:g269fr$sme$2@news.onet.pl...

    > Decyzja prawdopodobnie zawiera pożądany budynek, jest też podobno
    > zezwolenie na budowę. Czy to wystarczy do ujawnienia budynku w KW?

    Notariusz nawet na podstawie oświadczenia może dopisać domek. Zacząłem od
    decyzji, bo nie wiem jakie przepisy budowlane obąwiązywały ok. 40 lat temu.
    Skoro jest na decyzji, to powinien być zdany, czyli inaczej mówiąc mieć
    pozwolenie na użytkowanie.

    > Czy może jednak głowy dalej sobie tym nie zaprzątać?

    A to już tu nikt nie odważy Ci radzić co dalej.

    > Chodzi tez o kredyt na zakup działki, czyli dodatkowe prześwietlenie
    > papierów przez bank.

    Spytaj najpierw w banku co będą chcieli i czy jesteś w stanie dostarczyć
    wymagane dokumenty.
    --
    Maluch