  • 1. Data: 2003-01-25 11:14:09
    Temat: Zamowienie? - pomocy!!!
    Od: "Sebastian Jasielski" <t...@i...net.pl>

    Witam, mam nastepujacy problem dnia 7 grudnia zlozylem zamowienie na wozek
    elektryczny koszt ponad 20,000 zl na zamowieniu pisze Termin dostawy wraz z
    uwzglednieniem indywidualnych opcji do 31.01.2003 przy wplacie zaliczki
    9840zl do 10 grudnia. Wplacilem oczywiscie 10 grudnia. Tylko ze znalazlem
    firme gdzie moglbym miec 2 i lepsze wozki - innej firmy- brat tez jest
    niepelnosprawny wiec to rozwiazaloby sprawe, ale coz... przyjechala firma
    okolo 20 grudnia na pomiar fotela. Do tej pory nikt nie byl jeszcze, co
    zrobic jesli przyjada do mnie zauzmy 30 stycznia czyli w terminie, a wozek
    nie bedzie dopasowany ? (w zamowieniu pisze ze "ew. dostasowanie pulpitu i
    wielkosci fotela, transport bezplatny) jesli mi to nie bedzie pasowac to co
    robic? Czy moge wniesc o zwrot zaliczki? Firma znajduje sie w czestochowie
    ja w chelmie. Jestem chory na rdzeniowy zanik miesni i bardzo bym prosil o
    rade co robic :(((((

    --

    Z poważaniem

    Sebastian Jasielski

  • 2. Data: 2003-01-25 11:32:31
    Temat: Re: Zamowienie? - pomocy!!!
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Sebastian Jasielski" <t...@i...net.pl> napisał w
    wiadomości news:b0trgd$etr$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > ja w chelmie. Jestem chory na rdzeniowy zanik miesni i bardzo bym prosil o

    wszystko zalezy od formy Twego zamowienia.
    w uzasadnionym wypadku mozesz odstapic od zakupu,
    jednoczesnie domagac sie zwrotu zaliczki.

  • 3. Data: 2003-01-25 11:39:46
    Od: "Sebastian Jasielski" <t...@i...net.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Gil" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > wszystko zalezy od formy Twego zamowienia.
    > w uzasadnionym wypadku mozesz odstapic od zakupu,
    > jednoczesnie domagac sie zwrotu zaliczki.

    moze przeslac te zamowienie moge poprosic o maila ?
    nie rozumiem, w uzasadnionym jesli bedzie mi zle siedziec - to co zrobic
    skoro fotel ma byc dostosowany? mieli prawie 2 miesiace zeby potwierdzic te
    wymiary, a jak czas sie skonczy im ?