eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZamieszkanie w domu który nie został jeszcze oddany do użytku. › Re: Zamieszkanie w domu który nie został jeszcze oddany do użytku.
    From: "Baloo" <n...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zamieszkanie w domu który nie został jeszcze oddany do użytku.
    Date: Mon, 20 Jul 2009 13:08:36 +0200

    "kris" <k...@p...onet.pl> napisał

    > Ja dawałem ksero mapki która była dołaczona do projektu zagospodarowania
    > terenu.
    > Na pewno masz razem z pozwoleniem na budowe. To im powinno wystarczyć-
    > żaden geodeta nie potrzebny.

    Ale weź im powiedz, że nie jest potrzebny ;-)

    > Nie powinno to zależeć od gminy. Wyrok sądu który zacytowałem jest
    > jednoznaczny.
    > Po prostu pracownicy w gminach czasami przekombinować lubią
    > Mój znajomy przerabiał podobny temat w sasiedniej gminie- też z poczatku
    > chcieli odbiory itp- ale się uparł domagał się podsaw prawnych i tpo i
    > odpuscili. Zameldowali go. Łaski nie robia.

    Będę więc musiał spróbować jeszcze raz.
    Poprzednio trafiłem na dość tępe kobiety typu "Nie, ja wiem lepiej, bo ja
    tu pracuję" ;-)
    Może jak je poproszę o podstawę prawną, to im rura zmięknie.
    A ten cholerny meldunek jest mi też potrzebny do zmiany taryfy
    energetycznej.

    > Nic im do tego. I to jest w gruncie rzeczy logiczne. Bedąc właścicielem
    > działki masz prawo na niej mieszkać i tyle.

    W sumie to masz rację. Co komu do tego jak mieszkam. Może lubię pod gołym
    niebem ;-)