    From: "Marcin" <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zameldowanie w postępowaniu administracyjnym
    Date: Tue, 17 Jan 2006 21:31:59 +0100

    Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:dqjcqr$o41$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A czy nie prościej powiedzieć gościowi, że ma prawo, a nawet obowiązek się
    > zameldować tam gdzie żona po ślubie (jeśli z nią mieszka), tylko musi
    > przedstawić jakiś dokument potwierdzający małżeństwo? Domniemywam, że
    > teraz
    > nikogo nie wprowadzam w błąd, w razie czego poprawcie.
    >
    > Ale idąc dalej tokiem rozumowania z poprzedniego topiku "Policjant i
    > zameldowanie - noz sie otwiera w kieszeni", to sam meldunek nie jest
    > jeszcze
> [...]
    Chodzi o to że teście , z pełną świadomością w okresie naszego narzeczeństwa
    taki akt dla swej córy ustanowili !
    Druga sprawa jest taka , że żona ma brata a teście po ślubie myśleli , że
    ten akt da się odwołać w sposób prosty odwiedzjać notariusz tak aby pozbyć
    praw jakichkolwiek swoją córkę a moją żonę . Tym samym , całość
    rzeczowo-majatkową scedować w najbliższym czasie na jej brata a nas wygonić
    . Dlatego też mieszkamy z żoną ale nie jestem zameldowany bo nie mogę się
    wmeldować sam pod czyjś adres. Moze tego dokonać właściciel nieruchomosći
    (teście ale nie zrobią tego ) lub żona która ma służebność osobistą
    korzystajać z art. 301 KC (postępowanie administracyjne o zameldowanie ) .
    Co też uczyniła . Stąd moje pytania i co do decyzji zapadłej w postępowaniu
    administracyjnym i ewentualne dalsze kroki jaki może podjąć gdy będzie
    negatywna decyzja .

    Pytanie brzmi czy w efekcie takigo postępowania następuje zamldowanie męża ?
    Czy należy również liczyć się z negatywnym rozstrzygnięciem czyli
    niezameldowaniem ?
    Czy żona może się odwołąć od negatywnej decyzji postępowania
    administracyjnego ?

    Pozdrawiam !
    I z góry dziękuje za odpowiedzi !