  • Data: 2005-04-14 15:58:19
    Temat: Re: Zalanie mieszkania i pismo regresowe (PZU).
    Od: piwar <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Marek napisał(a):

    > Dzięki za odpowiedź Piwar. Możesz mi jeszcze napisać czy ta komisja
    > rozmawiała ze sprawcą bo domyślam się, że to Ty byłeś poszkodowanym?

    Rozmawiała. Musiała wejśc do jego mieszkania (właściwie to lokal gminy,
    on jest najemcą - a to chyba może mieć znaczenie), bo pion biegnie w
    łazience. A w tym przypadku chodziło o ustalenie, czy uszkodzony został
    pion, czy nie. Jeśli pion, naprawę szkód pokrywa się z ubezpieczenia
    wspólnoty mieszk. Natomiast jeśli uszkodzeniu uległy rury u niego, wina
    była sąsiada (tak mi to administracja wyłożyła).
    Tak w ogóle to właśnie wężyk pękł. Sąsiad oglądał telewizję i nie
    zauważył, że woda w całym mieszkaniu jest po kostki ;) A u nas ciurkiem...

    Pozdrówka,
    piwar.