    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakup samochodu i brak informacji o niezapłaconym OC
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 04 Oct 2020 15:59:44 GMT

    > Oczywiście, że tak. Zawierałeś z nimi jakąkolwiek umowę?

    Oczywiście ze nie.
    Ale z racji tego ze umowa przechodzi automatycznie na nabywce to nie
    jest to takie oczywiste.
    Na grupie (juz nie pamietam czy samochody czy prawo) potwierdzono mi ze
    w takiej sytuacji to ja, jako nabywca, jestem odpowiedzialny za
    opłacenie drugiej raty.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert