  • Data: 2020-10-04 16:59:44
    Temat: Re: Zakup samochodu i brak informacji o niezapłaconym OC
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Co rozumiesz przez słowo "wykupienie", bo to może mieć krytyczne
    > znaczenie. Umowę polisy się zawiera (i miał taki obowiązek, jeśli
    > był właścicielem) oraz opłaca. Można w chwili zawarcia. Można
    > później. Ale i tak trzeba, bo umowa została zawarta.

    No własnie to mam na mysli - zawarcie polisy.

    > Opłacenie
    > kolejnych rat polisy nie ma już związku z posiadaniem pojazdu. Co
    > najwyżej polisę można wypowiedzieć po sprzedaży i się skompensują
    > roszczenia ubezpieczyciela i poprzedniego właściciela. Nadal nie
    > widzę tu miejsca dla nabywcy.

    W tamtej sytuacji poinformowano mnie, ze skoro kupiłem auto a polisa
    nie była opłacona w pełni to musze dopłacic.
    Nie miałem tez szansy jej wymowic bo sam fakt nie opłacenia drugiej
    raty wypłynął jak ta polisa sie skonczyła (minał cały rok)

    Przy obecnej sytuacji tez sugerowano zeby przy zakupie sprawdzic
    potwierdzenie zapłaty OC bo inaczej to nabywca bedzie odpowiedzialny za
    uiszczenie brakujacej składki.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.