    From: "Maseł" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakup przez internet i zwrot towaru
    Date: 26 Jan 2004 10:18:51 +0100

    Użytkownik "kam" <k...@p...onet.plX> napisał w wiadomości
    news:bv2jm0$bj7$1@news.onet.pl...
    > Szkoda że nie zacytował całości: "To, co strony świadczyły, ulega
    > zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w
    > granicach zwykłego zarządu."

    OK - to byl cytat z mejla tego Pana. O zwyklym zarzadzie (w tym wypadku IMHO
    rozpakowanie i umycie sprzetu) wiem.

    > Tylko trochę mylisz uprawnienia - w ciągu 10 dni masz prawo odstąpić od
    > umowy i zarządać zwrotu pieniędzy, a nie wymiany. Tej też mógłbyś żądać,

    Pierwsza moja propozycja - po 12 godzinach od dostawy - to byla wymiana. To
    co powyzej to cytat z mejla ktory dostalem po poinformowaniu dostawcy o tym
    ze jezeli wymiana (lub naprawa lodowki) jest niemozliwa - odstepuje od umowy
    (tez zmiescilem sie w 10 dniach).

    > ale na podstawie ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
    > Zwróć się do miejskiego/powiatowego rzecznika konsumentów.

    OK - tak zrobie

    Pozdro

    Maseł

    --