    From: kam <k...@p...onet.plX>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakup przez internet i zwrot towaru
    Date: Mon, 26 Jan 2004 09:44:52 +0100
    Sender: k...@o...pl@81.210.16.254

    Maseł wrote:
    > Pytanie - co radzicie zrobic w takiej sytuacji?

    Szkoda że nie zacytował całości: "To, co strony świadczyły, ulega
    zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w
    granicach zwykłego zarządu."

    Tylko trochę mylisz uprawnienia - w ciągu 10 dni masz prawo odstąpić od
    umowy i zarządać zwrotu pieniędzy, a nie wymiany. Tej też mógłbyś żądać,
    ale na podstawie ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.

    Zwróć się do miejskiego/powiatowego rzecznika konsumentów.

    KG