    From: "Bartosz Augustyniak" <o...@U...go2.TOTEZ.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakup mieszkania - wątpliwości
    Date: Wed, 6 Oct 2004 15:02:01 +0200

    Użytkownik "Herbi" <x...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:vr89tlxi4z5j$.dlg@onet.pl...

    > A co Cię obchodzą długi, zadłużenie wobec dostawców mediów, skoro to nie
    > Ty
    > podpisałeś umów dostaw i nie na Ciebie przychodziły rachunki, faktury ??

    Niby nie ja podpisywałem i z dialogu to się łatwo wymigam bez strat, bo jak
    będą stawiali opór to telefon założę w TPSA, z ZE trochę gorzej bo moge
    usłyszec że jak nie pokryję długów to mnie odłączają, a tu konkurencji nie
    ma

    > I skąd kwota 2 tys.?
    > a dlaczego nie 5 tys. ?
    > Skąd wiesz że w tym Dialogu i ZE maja zadłużenie??

    Nie wiem jaka kwota, i nie wiem czy w dialogu mają zadłużenie, ale sami się
    przyznali że wobec ZE mają długi.

    > Po prostu chcesz ich ok....ć - czy tak? No bo innego motywu tu raczej
    /\/\/\/\/\/\
    > nie
    > widać.

    Prawdę mówiąc nie wiem o jakie słowo chodzi.

    A ja po prostu chcę kupic to mieszkanie, jeżeli przyniosą mi aktualne kwity
    że z ZE i Dialogiem są na czysto oczywiście zapłace wszysko, a z tymi 2 tys
    chodzio że zakładam (być może błędnie) że na taką kwotę mają długi i jak
    bedą problemy z ich wyprowadzeniem, a potem ich kiedys jakoś się pozbędę to
    zostanie mi 18 tys zamiast 20.

    --
    Z poważaniem
    Bartosz Augustyniak