    From: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakup internetowy w KDC.
    Date: Sat, 29 May 2010 10:21:17 +0200
    <1uk9dj8ni6wfv.74niwkx554d5$.dlg@40tude.net> <htl4kn$aeu$1@news.onet.pl>
    <s...@l...localdomain>
    <htl78o$if9$1@news.onet.pl>
    <s...@l...localdomain>
    <htlbpd$c0$1@news.onet.pl>
    <s...@l...localdomain>
    <1...@4...net>
    <1ot3od09dcv5d$.ftybuub6jlid.dlg@40tude.net>

    On Sat, 29 May 2010 01:15:02 +0200, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

    >Niedługo po wysłaniu tego postu zadzwonił do mnie miły pan z KDC i
    >uspokoił, że przesyłka co prawda jest wysłana, ale żebym jej nie odbierała,
    >nie będę także obciążona żadnymi opłatami, a cała zapłacona przeze mnie
    >suma zostanie jak najszybciej zwrócona na moje konto przelewem zwrotnym.
    >Czytają, czy co?
    >;-)

    jakby nie patrzec musi tam byc co najmniej jeden informatyk - widac
    usenet nie jest mu obcy :)

    a z punktu widzenia sklepu gdy klient napisze o anulowaniu PRZED
    wyslaniem paczki a mimo to sie ja wysle, to sie to bierze jako blad
    wewnatrz firmy i nie ma o co kruszyc kopii z klientem.
    a sensowny system infromatyczny pozwala wyeliminowac takie glupie
    pomylki i koszt jednej czy dwoch w roku sklep spokojnie moze wziac na
    klate :)

    p.s. dla paranoikow - mam nic wspolnego z kdc poza tym, ze to
    konkurencyjna firma - ja tez pracuje w ehandlu :)

    pozdarwiam,
    Cyb