eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakup internetowy w KDC. › Re: Zakup internetowy w KDC.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakup internetowy w KDC.
    Date: Thu, 27 May 2010 10:50:02 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 25
    Message-ID: <htlbpd$c0$1@news.onet.pl>
    References: <xpaxm5dbx5f8.14ovk3qlw6d81$.dlg@40tude.net>
    <4bfd7d9b$0$17088$65785112@news.neostrada.pl>
    <1uk9dj8ni6wfv.74niwkx554d5$.dlg@40tude.net> <htl4kn$aeu$1@news.onet.pl>
    <s...@l...localdomain>
    <htl78o$if9$1@news.onet.pl>
    <s...@l...localdomain>
    Reply-To: b...@p...onet.pl
    NNTP-Posting-Host: wysylkowo.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1274950253 384 77.237.10.122 (27 May 2010 08:50:53 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 27 May 2010 08:50:53 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.9) Gecko/20100317
    Thunderbird/3.0.4
    In-Reply-To: <s...@l...localdomain>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:640718
    [ ukryj nagłówki ]

    > Istnieje wersja, że przesyłki zwrócić się nie da, bo to usługa nie
    > dość, że 'o właściwościach określonych przez konsumenta' (adres dostawy),
    > to na dodatek zrealizowana i niemożliwa do zwrotu. Jest to jedno z wyłączeń
    > wymienionych w tej ustawie.

    Klient nie kupuje usługi transportowej, tylko produkt (towar). Bardzo
    często zresztą koszt przesyłki jest wliczony w cenę produktu.

    > Obowiązkowe
    > fundowanie komuś przesyłki towaru jest już nieco przesadzone i
    > nieproporcjonalne. To czysta strata dla przedsiębiorcy.

    To normalne ryzyko prowadzenia firmy. A jak masz sklep stacjonarny i
    nakupisz niechodliwego towatu, to też do kogoś masz pretensje, że
    poniosłeś straty? Znasz jakiś biznes, który nie ponosi strat z jakiegoś
    powodu? Oczywistą sprawą jest żeby minimalizować straty, ale...
    kontrahenci, przepisy, dbanie o Klientów itp.


    --
    pozdrawiam
    Krzysztof Jodłowski

    WYSYŁKOWO.PL - Sklep Internetowy
    http://www.wysylkowo.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1