    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Subject: Re: Zakup internetowy w KDC.
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 26 May 2010 22:08:40 +0200

    Dnia Wed, 26 May 2010 21:59:26 +0200, elephanto napisał(a):

    > http://www.kdc.pl/static/1.html
    >
    > "Odstąpienie od umowy, reklamacje"

    "Każdy klient ma prawo zwrócić zakupiony produkt poprzez odstąpienie od
    umowy w terminie 10 dni od odebrania przesyłki przez złożenie pisemnego
    oświadczenia, które powinno zostać dołączone do odsyłanej paczki.
    (...)
    Gwarantujemy zwrot wpłaconej kwoty w wysokości wartości zamówionych
    towarów.

    Koszty dostarczenia przesyłki pokrywa Klient.(...)

    Owszem, w porządku, ale ja nie robię zwrotu po odebraniu przesyłki, lecz
    nie przyjmuję przesyłki po anulowaniu zamówienia PRZEZ SKLEP czyli po
    zaniedbaniu ze strony sklepu, wiec nie mam zamiaru płacić za jej powrót do
    nadawcy - o swoich "wątpliwościach" uprzedziłam przed wysyłką mailem na
    adres podany poniżej w cytacie:

    (...)
    W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt:
    - (...)