    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakup dzialki - KW mowi "rolna"
    Date: Tue, 08 Jan 2013 14:36:04 -0600

    feat wrote:
    > Witam,
    >
    > Nosze sie z zamiarem zakupu dzialki. Po przeanalizowaniu ksiegi wieczystej okazalo
    sie, ze dzialka jest rolna. Jest jednak objeta planem zagospodarowania z ktorego
    wynika, ze jest przeznacozna pod zabudowe jednorodzinna. O tym samym swiadczyc moze
    okolica dzialki - wszedzie stoja domki.

    > Teoria jest taka, ze dzialka byla kiedys rolna, potem zostala odrolniona, a ksiegi
    nie zostaly zaktualizowane.

    no to gdzies sa na to papiery i trzeba uaktualnic kw.

    > Dzialka jest zatem budowlana, czy rolna?

    jak w kw stoi ze rolna to teraz jest rolna.

    > Moge ja kupowac (z zamiarem budowy domu), czy lepiej poszukac innej?

    Nie ma odpowiedzi.
    Jak gdzies jest plan i decyzja od odrolnieniu to pewnie da sie to zrobic
    w sensownym czasie. pytanie tylko czy mozesz to zrobic ty czy obecny
    wlasciciel i czy decyzja ciagle jest wazna.
    musisz zlapac prawnika, ktory siedzie w tym po uszy.

    jak nie widziales papierow to po prostu kupujesz los na loterii.

    moze ci sie tych papierow nigdy udac odnalezc, moze ich nie byc, albo
    odrolnienie nie bedzie mozliwe bo.. i tu dluga lista.