    From: Netx <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakup charakterystycznej domeny
    Date: Sun, 07 Feb 2010 21:06:04 +0100

    W dniu 2010-02-07 20:58, Tomasz Pyra pisze:

    > DVD, BlueRay itp. (ale LCD już chyba nie) są zastrzeżonymi nazwami
    > konkretnych technologii i posiadają swoich właścicieli.
    >
    > Natomiast co do kwestii "mogą zostać skonfiskowane" to wszystkie mogą i
    > nie ma tu żadnego dupochronu którym mógłbyś się zabezpieczyć przed
    > utratą jakiejkolwiek domeny. Tego typu sprawy to nie jest żaden automat
    > oparty na precyzyjnych zapisach prawa, a jest sąd, są prawnicy i ten kto
    > przekona sędziego do swoich racji tego na wierzchu.

    Sory za namolność, ale temat mnie trochę ciekawi.
    Weźmy np. BlueRay - domena jest chyba nawet "na sprzedaż"
    (blueray.pl). Nazwa Blueray dotyczy technologii. Czy jeśli
    pod domeną Bluray.pl właściciel umieści recenzje sprzętu
    blueray (np. sprzet.blueray.pl) oraz sklep z błytami (np.
    sklep.blueray.pl) tudzież forum dotyczące sprzętu
    (forum.blueray.pl) to domena blueray.pl mogłaby zostać
    odebrana właścicielowi czy też nie? Jak to można wybadać?