  • Data: 2010-02-07 19:36:50
    Temat: Re: Zakup charakterystycznej domeny
    Od: Netx <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-07 19:49, Massai pisze:

    > A ja sądzę że wręcz przeciwnie.
    >
    > Z tego co wiem prawo przewiduje takie przypadki, gdy domena w ewidentny
    > sposób jest kupiona przez "spekulanta", jak to się dawniej mówiło.

    Dobrze, a co z domenami będącymi nazwą klasy produktów. Np.
    dvd.pl, blueray.pl ? Chodzi mi po głowie zarejestrowanie
    jednej (tego typu) domeny z przeznaczeniem na forum
    dyskusyjne dotyczące produktów, reklamy, poradnik (artykuły,
    recenzje) i ewentualnie sklep.
    Czy nazwy klas produktów też są zastrzeżone i domeny typu:
    dvd.pl, blueray.pl, vhs.pl, lcd.pl etc. mogą zostać
    "skonfiskowane"? Czy jest gdzieś rejestr zastrzeżonych nazw
    które należy omijać z daleka?
    Bo rozważając teoretycznie nie chciałbym zacząć prowadzić
    działalności w domenie którą ktoś mi potem zabierze.

    Pozdrawiam,
    Marek