  • 391. Data: 2024-04-20 08:55:52
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.04.2024 o 09:53, Olin pisze:

    > W XIX wieku fizycy uważali, że istnieją cieplik i eter.
    > Teraz już tak nie myślą.

    Czyli nauka może się mylić:P Ważne stwierdzenie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 392. Data: 2024-04-20 08:57:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.04.2024 o 11:26, Kviat pisze:

    > To, że rasiści dzielą ludzi na rasy wbrew nauce.

    > A dużo was tam jest?

    Nie wiem - ty mi powiedz - kto z nas dwóch jest rasistą:P A może nikt?

    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Rasa
    > "Badania DNA nie wskazują, żeby osobne, klasyfikowalne podgatunki (rasy)
    > istniały w sensie biologicznym pośród ludzi współczesnych["

    :)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 393. Data: 2024-04-20 08:59:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Wilk wydawał mi się że bez udziału człowieka w różne rasy wyewoluował.
    > Czyli rasy wilków mają bardziej zróżnicowane DNA niż ludzkie?

    Mondrzejsze o tym nie wspominać. To wcale niepodobna jest, wcale
    niepodobna;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 394. Data: 2024-04-20 14:03:46
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-04-20, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Wydaje mi się że paki i hindusów przywoływałeś na przykład nie murzynów
    > a czarnych (w sensie rasy).

    Tak, bo ich czarni przedstawiciele to inne/a rasa niż Murzyni, ale nie
    twierdziłem że rasa sama w sobie.

    --
    Marcin

  • 395. Data: 2024-04-20 15:42:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tak, bo ich czarni przedstawiciele to inne/a rasa niż Murzyni, ale nie
    > twierdziłem że rasa sama w sobie.

    No to wszystko się zgadza - ani murzyni ani rasa czarna.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 396. Data: 2024-04-20 16:42:46
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.04.2024 o 04:22, Animka pisze:
    > Mogłaby w takim razie zrzucić habit na zawsze.
    >
    > https://www.onet.pl/informacje/onetslask/zaskoczenie
    -w-zus-ie-okazalo-sie-ze-orzecznikiem-jest-zakonnica
    /cspybyj,79cfc278

    Przy okazji - okazało się że pani orzeczniczka w habicie jest...
    psychiatrą. Dość osobliwy zawód dla osoby która manifestuje wiarę w to
    że w pokoju z nią i pacjentem znajdują się niewidzialne istoty:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 397. Data: 2024-04-20 17:11:22
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 20.04.2024 o 15:42, Shrek pisze:

    > No to wszystko się zgadza - ani murzyni ani rasa czarna.

    To ile jest tych ras?
    Wymienisz je?

    A szury miały rację.
    Piotr

  • 398. Data: 2024-04-20 18:15:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.04.2024 o 17:11, Kviat pisze:

    > To ile jest tych ras?
    > Wymienisz je?

    Trzy główne i kilka dodatkowych - zależy kogo spytasz. A ile jest ras psów?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 399. Data: 2024-04-20 18:42:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.04.2024 o 10:38, Kviat pisze:

    > Pianę to ty masz w głowie.

    Te kwiatek - a lubisz Kazika?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 400. Data: 2024-04-21 03:30:53
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-04-20, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > psychiatrą. Dość osobliwy zawód dla osoby która manifestuje wiarę w to
    > że w pokoju z nią i pacjentem znajdują się niewidzialne istoty:P

    Zasadniczo to nie wiesz czy się nie znajdują. Jakby 800 lat temu ktoś
    powiedział, że łażą po nim malusieńkie pajączki, a w jego flakach jest
    kilka kilogramów jeszcze mniejszych "robaczków", i że są w zasadzie
    wszędzie, to byłoby całkiem podobnie.

    A co do zakonnicy, to w sumie kwestia czy jako świecki pracownik
    wykonuje swoją pracę rzetelnie i zgodnie z zasadami zawodu. Jakby się
    tak zastanowić to psychiatra może się okazać mniej kontrowersyjny od
    zakonnicy w roli przeciętnego lekarza pierwszego kontaktu.

    --
    Marcin