    From: pRZECIN<J...@O...PL>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakłócanie CISZY NOCNEJ
    Date: Sun, 17 Sep 2006 03:32:25 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    > Witam
    >
    > W dniu wczorajszym wezwalem policje do glosno zachowujacych sie sasiadow
    > godz. 23.oo (obudzili mi dziecko)
    > po interwencji policji (policja stwierdzila ze jest cicho) godz. 23.20 -
    > slysze dobijanie sie do drzwi
    > otwieram, a tam nietrzeźwa sąsiadak wymachuje do mnie rękoma i natarczywie
    > otwiera dwrzwi. (powiedzialem jej ze nie
    > mam przyjemnosciz nia rozmawiać) wrocila do domu (wykrzykiwala obraźliwe
    > słowa przez kolejnie 30minut)
    >
    > Dzis rano spotkalem tą sąsiadkęna schodach (odgrażała się, że wraca z
> [...]
    ANDRE, przede wszystkim to przeczytałem tego posta przypadkiem bo szukałem
    możliwości udupienia prawnych moich sąsiadów i chciałbym zaznaczyc ze JESTEM z
    tobą! a co do odpowiedzi KOMPLETNYCH PACANÓW typu blady lub scream to muszę
    powiedzieć im że SZKODA ze spotykam was tylko w necie bo na ulicy to bym wam
    ZROBIŁ koncert chirurgiczny, choć dresem nie jestem! takich debili to jeszcze na
    necie nie widzialem i wolałbym jednak na ulicy bo bym sie wyrzył!!!oj chuje
    jedne!PRAGNE BYĆ WASZYM SĄSIADEM paździeże jeleniowate!!!BYS CIE INACZEJ
    ŚPIEWALI CIPY JEDNE!!!!!! pruszków pozdrawia!

    -> http://usenet.pomocprawna.info