eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakład energetyki, planowany remont a uszkodzenia sprzętu w mieszkaniu › Re: Zakład energetyki, planowany remont a uszkodzenia sprzętu w mieszkaniu
    From: PINTO <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakład energetyki, planowany remont a uszkodzenia sprzętu w mieszkaniu
    Date: Wed, 09 Feb 2005 22:31:19 +0100

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Użytkownik "Piotr Górski" <p...@w...prokocim.org> napisał w wiadomości
    >
    > Ponieważ normalnym następstwem wyłączenia prądu nie jest palenie się karty
    > graficznej i dysku, zatem dochodzenie z tego tytułu roszczeń od ZE widzę
    > cieniutko. To już prędzej od producenta sprzętu komputerowego, że ten nie
    > jest odporny na tak prostą awarię.
    >
    > Roszczenia kierowane do ZE mają wówczas sens, gdy nagle parametry prądu
    > odbiegają od normy. Czyli, jak nagle na gniazdku zamiast tych 230V
    > dostajesz 400V. Takie przypadki się zdarzały, i wówczas ZE pokrywa straty.
> [...]
    Panie Robercie, chyba nie myśli Pan że autor postu jest taki znawca
    ("jasnowidzem") który potrafi wskazać przyczynę uszkodzenia sprzętu.
    Pewnie przy wymianie czy konserwacji (czegoś tam) przez pracowników ZE
    doszło do przepięcia i ciach niema prądu (i maybe sprzętu).
    Autor napisał później: "Jak wychodziłem to działał. Jak wróciłem już
    nie." i tu nalezy się doszukiwać "dokładny" opis sytuacji.
    Autorowi w poście głównie chodzi o to, czy ma szanse na odszkodowanie
    czy nie?