  • Data: 2004-07-12 12:06:04
    Temat: Re: Zakład Energetyczny - nie dali książeczki, a straszą.
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kompaner pisze:

    > Witam!
    > Jestem tu po raz pierwszy, więc wszystkich serdecznie pozdrawiam.
    > Problem jest banalny, ale przed przystąpieniem do działania chciałbym
    > zdobyć rozpoznanie tematyki.
    [...]
    > Może ktoś bardziej obeznany z tym zagadnieniem udzieli mi krótkich
    > instrukcji, jak postępować, bo się do nich wkrótce wybieram, a lubię być
    > przygotowany.
    > Kompaner

    Jesli nie jest poleconym, to mozna teoretyzcnie "olac", ale...
    ja wylacza, to trzeba bedzie sie z nimi procesowac, albonajpier zaplacic co
    beda chcieli i tez sieprocesowac.

    Mysle, ze prosciej zadzwonic do milej Pani i powiedziec, ze zamiast
    przysylac wezwanie do zaplaty, niech najpierw przysla rachyunek.

    Mozna tez im to oczywiscierzeslac poleconym.....

    Boguslaw