    From: DanW <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakaz uzywania telefonu w pracy [OT]
    Date: Fri, 16 Jul 2010 20:09:18 +0200

    W dniu 16-07-2010 08:23, Henry(k) pisze:

    > Wystarczy wybrać pracę w telecentrum i zgłaszanie chęci odejścia od biurka
    > będzie koniecznością wynikającą ze specyfiki pracy. A o wejściu z nie
    > wyciszoną komórką na salę można w ogóle zapomnieć - nawet służbową.
    > Są też inne zawody gdzie komórkę się zostawia w szatni i nie jest to nic
    > dyskryminującego czy zniewalającego.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Henry
    U mnie w biurze można rozmawiać z kim się chce i ile się chce a to
    wszystko na koszt firmy. Wierzcie mi że jak słyszę chcąc nie chcąc o
    czym rozmawiają koleżanki z biurek obok to najzwyczajniej rzygać mi się
    chce. Marzy mi się by ktoś to ukrócił ale co zrobić jak kierowniczka
    cały dzień zajęta romansowaniem przez telefon daje taki przykład... no
    cóż, budżetówka rządzi się swoimi prawami.