  • 21. Data: 2008-06-11 18:16:53
    Temat: Re: Zakaz parkowania w garażach samochodów z instalacją gazową
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    stebi <m...@n...pl> napisal:
    > Widziałeś ręce poparzone gzem LPG? Ja widziałem.

    Poparzone? Nie. Przymrozone? Tak.

    A wszyscy rozwazajacy za i przeciw zapominaja o jednym,
    cholernie powaznym zagrozeniu w przypadku LPG. Jest ciezszy
    od powietrza i gromadzi sie przy gruncie, podlodze, ziemi.
    Wystarczy jedna wyschnieta kratka kanalizacyjna, aby wywalilo
    pol osiedla. Dla niedowiarkow przypomne historie wybuchu
    Okraglaka PKO w Warszawie w roku 1979. Tam do kanalow telekom
    dostal sie gaz ziemny, ktory z kolei, choc lzejszy od
    powietrza, nie mial jak sie ulotnic, bo wyloty wentylacyjne byly
    zatkane sniegiem.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 22. Data: 2008-06-11 21:12:51
    Od: "swen" <n...@n...com>

> [...]
    > dostal sie gaz ziemny, ktory z kolei, choc lzejszy od
    > powietrza, nie mial jak sie ulotnic, bo wyloty wentylacyjne byly

    Czy dysponujesz jakimis statystykami wybuchow samochodow z instalacjia
    gazowa, lub wybuchu gazu ulatniajacego sie z samochodu, bez wzgledu czy byl
    w pomieszczeniu szczelnie zamknietym, wentylowanym czy na otwartym powierzu
    stal?

  • 23. Data: 2008-06-11 21:14:24
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > Bezpieczeństwo ponad wszystko.

    Zgadzam sie, zadzwonia np. po Straz Pozarna i to ona wywiezie. Bo ktos
    poczul gaz...

  • 24. Data: 2008-06-11 22:57:31
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    swen <n...@n...com> napisal:
> [...]
    > w pomieszczeniu szczelnie zamknietym, wentylowanym czy na otwartym powierzu

    A czy trzeba odstrzelic sobie cztery litery, aby przekonac sie, ze
    rozsadna profilaktyka jest lepsza od braku siedzenia? Z powodu gazu
    byly wybuchy, LPG jest gazem o szczegolnie zagrazajacych cechach
    fizycznych ergo mozna stawiac ostre wymagania, tym bardziej ze
    EWENTUALNY wybuch zagraza nie tylko posiadaczowi felernego
    samochodu (samobojstwa nie mozna u nas zabronic), ale i osobom
    postronnym. Przepis nie odpowiada? Nie kupuje sie miejsca w takim
    garazu.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 25. Data: 2008-06-12 01:20:51
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...eu>

    Witam,

    W poście <g2m0pm$sl2$1@inews.gazeta.pl>
    P.H. <k...@g...w.sieci> m.in. napisał(a)::

    > Czy taki znak / zakaz jest ważny (skoro nie ma go w PoRD)?
    > Jakie sankcje mogą grozić mi za nieprzestrzeganie zakazu?

    Jakiego zakazu? Przecież nie ma oficjalnie takiego znaku (zakazującego
    wjazdu pojazdom z LPG/CNG ) jeszcze i pewnie nie będzie, a Ty nie musisz
    znać znaków, które sobie ktoś wymyślił. Musisz znać te obowiązujące.

    --
    Tomasz Motyliński
    ... i do tego jaki ładny :) http://satfilm.pl/~motto77/mydesktop.jpg

  • 26. Data: 2008-06-12 07:26:49
    Temat: Re: Zakaz parkowania w garażach samochodów z instalacj? gazow?
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

> [...]
    > samochodu (samobojstwa nie mozna u nas zabronic), ale i osobom
    > postronnym. Przepis nie odpowiada? Nie kupuje sie miejsca w takim

    Tylko że miejsce najpierw zostało kupione a potem wprowadzony przepis

  • 27. Data: 2008-06-12 08:18:47
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 12 czerwiec 2008 09:26
    (autor P.H.
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g2qj51$8r9$1@inews.gazeta.pl>):

    > Tylko że miejsce najpierw zostało kupione a potem wprowadzony przepis

    No to jest odwieczny problem, podobny do tego, jaki mają właściciele chaty
    na spokojnej wsi, którym nagle autobanę ktoś za oknami zasadził.

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com

  • 28. Data: 2008-06-12 08:19:35
    Od: Tristan <n...@s...pl>

> [...]

    No to jest odwieczny problem, podobny do tego, jaki mają właściciele chaty
    na spokojnej wsi, którym nagle autobanę ktoś za oknami zasadził.

    Totalna wolność jednostki czy dobro ogółu, oto jest pytanie.....

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com

  • 29. Data: 2008-06-12 08:24:08
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

> [...]
    > na spokojnej wsi, którym nagle autobanę ktoś za oknami zasadził.
    >
    > Totalna wolność jednostki czy dobro ogółu, oto jest pytanie.....

    jak to było... dura lex, set lex - durne prawo ale prawo ;-))

  • 30. Data: 2008-06-12 08:27:26
    Od: "swen" <n...@n...com>

> [...]
    > samochodu (samobojstwa nie mozna u nas zabronic), ale i osobom
    > postronnym. Przepis nie odpowiada? Nie kupuje sie miejsca w takim

    A co z ta statystyka wybuchow samochodow na LPG?