    From: "DSz" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakaz konkurecji
    Date: Fri, 19 Mar 2004 08:52:47 +0100

    news:c3daoi$p0u$2@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Roman Budzowski" <r...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:5a33.00000e4c.4059fdfe@newsgate.onet.pl...

    > konkurencji?
    >
    > Jeśli umowa nie przewiduje, to wówczas będzie im przysługiwała naprawa
    > szkody. jak udowodnią jej wysokość, to tego nie wiem i dla tego z reguły
    > ustanawia się jakąś karę umowną.

    Mam pytanie uzupełniajace :
    Czy w takiej umowie o zakazie konkurencji musi być opisany zakres czynności
    jaki będą uzane za konkurencję? Jak rozumieć sformułowanie z kodeksu pracy
    "W zakresie określonym w odrębnej umowie..."? Czy umowa mówiąca tylko
    ogólnikami (bez określenia co będzie uznane za konkurencję lub czego nie
    wolno robić pracownikowi), że nie wolno prowadzić działalności
    konkurencyjnej wobec pracodawcy jest ważna?

    Akol