    From: "mirekk" <m...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zajęcie zaszyfrowanego komputera !!!
    Date: Mon, 20 Nov 2006 01:56:49 +0100

    > - Dlaczego uważa pan, że oprogramowanie jest nielegalne?
    > - Co zatem przekonało pana, że ten system jest nielegalny?
    > - Brak nalepki.
    > - Dziękuję, nie mam więcej pytań.
    >
    > W związku z opinią biegłego, wnoszę o uznanie dowodu w postaci oryginalnej
    > płyty CD z systemem Windows XP, faktury do tego programu wystawionej na
    > moje nazwisko, oraz naleki wraz z oryginalnym opakowaniem, stanowiącej
    > dowód na legalność posiadanego przeze mnie systemu XP.
    >
    > I cała teoria biegłego idzie do piachu... zanim dojdzie od do czegos, na
> [...]

    Wszystko cacy, tylko na jakiej podstawie biegły stwierdza, że windows XP
    jest nielegalny?
    czy ma on wszystkie legalne numery od windows XP? czy od innego
    oprogramowania jakie sprawdza?
    Na jakiej podstawie stwierdza legalność lub nie? Przy okazji przygody z moim
    laptopem zacząłem sobie zadawać takie pytanie - skąd on to wie? Do sprawy
    sądowej jeszcze daleko, a Ty jesteś pozbawiony komputera i na nic
    tłumaczenie, że komputer jest legalny, masz faktury i orginalne płyty (przy
    zatrzymaniu) policjant mówi, że nie zna się na tym i zabiera sam komputer do
    sprawdzenia przez biegłego, a biegłym okazuje się kumpel lub rodzina
    jakiegoś sędziego, który go powołał i na komputerze zna się o tyle, że wie
    jak go włączyc i wyłączyc?:)
    Wniosek z tego by modlić się, że jak już zabierają to niech choć biegły
    będzie wiedział jak się do niego dostać i co zrobić.
    pzdr mk