    From: "Feromon" <f...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zajęcie komornicze na pracowanika
    Date: Mon, 5 Dec 2011 00:20:31 +0100

    Użytkownik "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:jbdhcu$f3e$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam grupowiczy,
    > dostałem zajęcie komornicze na wynagrodzenie dla pracownika.
    > Zajęcie opiewa na osobę o tym samym Peselu co zatrudniony u mnie ale na
    > jego nazwisko rodowe, nazwisko mojego pracownika brzmi inaczej niż w
    > nakazie zapłaty. Mam odpisać, że nie zatrudniałem i nie zatrudniam osoby
    > wymienionej w zajęciu czy może mam się zastosować do zajęcia mimo różnic?
    >
    > Abstrahując od tego, czy ew. diety podlegają zajęciu czy tylko nadwyżka
    > ponad 1037 pln minimlanej krajowej?
    >
    > --

    Nie odpowiem na pytanie, ale odpowiem pośrednio.
    Wiadomość z pierwszej ręki. W czasie nadawania PESEL
    moja bliska znajoma miała problem, polegający na
    IDENTYCZNYM peselu dla osoby z INNEGO MIASTA
    o takim samym imieniu i nazwisku i urodzonej w tym samym dniu.
    Rzadkie, prawda?

    Wniosek: PESEL nie jest NIEOMYLNY.

    A skoro nazwisko RODOWE pracowniCY jest inne,
    najwyraźniej długi powstały PRZED ślubem.
    Po ślubie ze wspólnotą majątkową małżonek współuczestniczy w długach.
    Ale przed?
    Nie znam się na tym, ale wszelkie wątpliwości rozstrzygać na jej KORZYŚĆ.
    Ja bym odpisał, że nakaz zawiera błędy formalne i poprosił o ich
    skorygowanie.

    Feromon