    From: Bolesław Trippner <b...@b...vectranet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zagubiona przesyłka przez poczte.
    Date: Fri, 29 Oct 2004 13:51:00 +0200

    "Łukasz K" <r...@g...pl> wrote in message
    news:clta4d$54$1@inews.gazeta.pl...
    > Proszę o wszelkie porady bądź uwagi, aby nie stać się ofiarą poczty
    > polskiej.
    >
    > ŁukaszK
    Witaj,
    sam to przerabialem jako wysylajacy paczke, zlozylem reklamacje, po prawie
    miesiacu dostalem potwierdzenie ze paczka zostala utracona, nie wiadomo
    gdzie, przez kogo itd. Wyslajacy paczke dostanie odszkodowanie, 10 krotnosc
    oplaty za paczke, moze sie to roznic z listem poleconym. Nie wiem jak
    wyglada prawnie kwestia odpowiedzialnosci wysylajacego, w sumie nie mozna
    odpowiadac za dzialanie poczty? Ja sie dogadalem z kupujacym i podzielilismy
    strate na pol, dodajac odszkodowanie z poczty. Na dzien dzisiejszy dodalem
    na stronie o mnie zapis ze nie odpowiadam za przesylki, kupujacy jesli chce
    moze doplacic za ubezpieczenie.
    Mam nadzieje ze troszke wyjasnilem,
    pozdrawiam
    Bol0