eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZaginiona przesylka/list - Poczta Polska - uznanie reklamacji - mala kwota zwrotu › Re: Zaginiona przesylka/list - Poczta Polska - uznanie reklamacji - mala kwota zwrotu
  • Data: 2014-07-25 08:33:24
    Temat: Re: Zaginiona przesylka/list - Poczta Polska - uznanie reklamacji - mala kwota zwrotu
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow> szukaj wiadomości tego autora

    Doręczyciele tak.
    Kiedyś (naście lat temu) gostek z Holandii miał mi zapłacić za jakiś
    drobiazg 10 euro.
    Ponoć wysyłał 2 razy zwykłym listem i nie doszło.
    Jakoś wierzę mu.
    Wysłał po raz trzeci, narobiłem rabanu na poczcie, tego samego dnia w
    skrzynce koperta z banknotem 10 euro.
    Bardzo dziwna koperta, bo sterana i bez pieczątki holenderskiej poczty.

    -----