  • Data: 2005-06-22 23:21:02
    Temat: Re: Zaginęła kobieta - problem z mieszkaniem
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:d9cp5v$sak$1@news.onet.pl,
    kam <X#k...@w...pl#X> napisał/a:

    > tak, jeśli wróci jako niepodjęte w terminie
    > ale adnotacja listonosza może być też inna

    Adnotacja listonosza może być w zasadzie dowolna. Ale czy naprawde listonosz
    to jakas władza w Polsce? Jak listonosz napisze, że ja nie zyję, to uznają
    mnie za zmarła i akt zgonu wystawią?
    Adnotacja powinna być jak najbardziej "niepodjęte w terminie".
    Jeśli ktoś np. zmienia adres i chce aby pisma były przekierowywane do niego,
    powinien to zglosić (i pewnie zapłacić) na właściwej poczcie. Listonoszowi
    nic do tego - zresztą on nie zastał adresata, więc wrzuca do skrzynki awizo,
    potem kolejne i już.
    Tatiana
    --
    Kochać to jedyna rzecz, mogąca zapełnić wieczność...
    Nieskończoność potrzebuje bezkresów