    From: "Madrzejszy od radia." <m...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zadłużenie w ZUS/US/Banku.
    Date: Wed, 07 Apr 2010 23:58:04 +0200

    Tomek pisze:
    > Dzień dobry.
    >

    > Na przestrzeni kilku lat, w wyniku popełnianych błędów, dorobiłem się
    > zadłużenia w ZUS+US na jakieś 30 tys zł i koło 10 tys w banku. Zadłużenie w ZUS
    > to składki, w US to VAT+dochodowy a w banku zwykły kredyt. Prowadzę jednoosobową
    > działalność gospodarczą na KPiR. Wszystko było w miarę, dopóki nie postanowiłem
    > zwrócić się do Urzędów z prośba o rozłożenie zaległości na raty (z bankiem
    > miałem już ugodę). W konsekwencji mojego wniosku, że tak napiszę, "wzięli się za
    > mnie". Przysłali poborcę i zajęli mi wszystkie wynagrodzenia u wszystkich
> [...]

    Jesli nie chcesz zeby ci do konca dupsko zruchali to nie pucuj sie ze
    gdziekolwiek pracujesz, zaloz nowe konta bankowe tak zeby nikt nie
    wiedzial gdzie nawet zona. Zona niech mowi komornikowi ze taki tu nie
    mieszka i macie rozdzielnosc majatkowa, jak zapyta sie o papiery
    postrasz psem. jak nie masz psa to kup byle duzy. Nic nie plac zarabiaj
    kasiore i przysylaj zonie komornika i inne qrwy olej ciepl;ym moczem one
    same sie wyzywia lub Tusk ich nakarmi swoja krwawica.