  • 31. Data: 2007-01-28 13:39:09
    Temat: Re: Zadatek
    Od: "marian r" <m...@w...pl>

    tak mi sie tylko powiedzialo. To wcale nie oznacza ze moja zona nie zarabia 3
    razy tyle :)

    > Zarabiasz (za przeproszeniem...) grosze
    > i dziwisz się, że bank nie dał Ci kredytu
    > na 160 tys. zł????

    bank nie dal mi kredytu z powodu biku, nie z powodu za malych zarobków

    > ax
    >
    > PS. Wg. mnie zadatek został zatrzymany zgodnie z prawem i umową.

    Co nie zmienia faktu, ze porypane jest to wszystko. Jak sie nie zna na prawie to
    lepiej sie zastrzelic, bo predzej czy pozniej nieswiadomie sie w cos
    wpakujesz....

  • 32. Data: 2007-01-29 09:41:18
    Od: g...@p...onet.pl

    > Co nie zmienia faktu, ze porypane jest to wszystko. Jak sie nie zna na
    prawie to
    > lepiej sie zastrzelic, bo predzej czy pozniej nieswiadomie sie w cos
    > wpakujesz....

    To w 100% prawda.

  • 33. Data: 2007-01-31 22:11:11
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Co biorąc pod uwagę silny wzrost cen w ubiegłym roku nie jest takie niepradowpodobne.
    Mozliwe nawet, że sprzedający skalkulował zwrot zadatku w sprzedaż.
    JaC

    It has removed 2992 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!