  • Data: 2011-05-04 22:38:46
    Temat: Re: Żądania Kazika Staszewskiego
    Od: Dżejm <i...@e...org> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie znam tej strony i nie wiem co na niej jest, ale przychodzi mi do głowy
    > takie rozwiązanie. Być może są na niej materiały nie do końca legalne, np.
    > bootlegi. I Kazik na to przymyka oko. Może owe żądania sformułowane są na
    > zasadzie, że Kazik przestanie przymykać oko na materiały zamieszczone na
    > tej stronie, jeżeli oni nie spełnią jego żądań. Taka forma szantażu.

    Tak, też mi coś w tym stylu przyszło do głowy, ale jest to jedynie gdybanie.
    Oficjalnie oczywiście nie pada żaden zarzut o nielegalności materiałów, a
    jedynie o (jak rozumiem) psucie wizerunku (pierwszy post tu
    http://www.kult.art.pl/forum/viewtopic.php?id=6756&p
    =1):

    I tak się zastanawiam, czy artysta, lub inna osoba publiczna w jakikolwiek
    prawny sposób może decydować w jakim "otoczeniu" jest publikowany jej
    wizerunek ? Przecież nie chodzi o żadne oszczercze artykuły, a jedynie o
    formę działania portalu. Czy sąd mógłby uprawomocnić tak daleko idące
    żądania ? Zakładając, że cały czas mówimy o ochronie wizerunku.

    Jestem po prostu ciekaw co sądzicie, bo trochę mi to wygląda jakby prawnicy
    namawiali Kazika do bitew które ciężko wygrać. A może się mylę ?

    pozdro