  • From: "pbas" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zadam przywrocenia kary smierci
    Date: Thu, 3 Jul 2003 10:35:08 +0200

    > .....Nadal mówimy o kwestii kary śmierci? Bo jeśli tak, to wytłumacz mi,
    jak
    > trup będzie w stane pracować? A jeśli nie - to chyba gdzieś ci się pop*.*
    > wątki...

    Watki mi sie nie pop*** tylko ten watek sie rozwinal, ale jego sedno jest
    caly czas to samo: przestepcy maja za duzo przywilei w stosunku do zwyklych
    ludzi. Litowanie sie nad "biednym bandziorem ktory siedzi w pace bo zabil"
    to absurd.

    > A o czym ty mówisz? Bo chyba coś ci się w tzw. międzyczasie wątek
    pomylił -
    > ten jest o 'karaniu' przy pomacy pokazowych egzekucji...

    Karanie pokazowe poprzez powieszenie mordercy na drzewie jest w temacie tego
    watku.

    > OK. Idź i strzelaj - skoro lubisz.

    Nie jestr to kwestia "lubienia". Jesli bandzior zabija jedna osobe, potem
    druga i sieci w kiciu to po co sie nad draniem rozczulac ?

    > A co teraz? Wróżką zostałeś?

    Glupoty opowiadasz.

    > Chwilunia - to ty domagasz się radykalnej zmiany twierdząc, że obecny
    system
    > jest kompletnie do luftu.

    Zgadza sie. I dlatego jestem ZA KARA SMIERCI DLA RECYDYWISTOW. I podobne
    poglady w Polsce ma wiele osob i gdzie sa nasi reprezentanci w parlamencie ?
    Dlaczego partie (poza kilkoma) sa przeciw karze smierci ? I to ci np z SLD
    ktorzy mordowali w komunie ?

    > Naturalnie zdajesz sobie sprawę, jaki będzie od tego smród?

    Nie bedzie. Inni mordercy czekajacy na wyrok beda ich sciagac z drzew i
    kremowac.

    > Ech... Pojedź sobie do jakiegoś radykalnie islamskiego kraju - tam właśnie
    > jest ten tak lubiany przez ciebie system masakrowania przestępców -
    > obicnanie rąk, obcinanie nosa, publiczne kamienowanie... I będziesz tam
    > hepi.

    Dlaczego ? I mam sobie z tamtad patrzec jak w tym kraju mordercy maja w
    praktyce wieksze prawa od ofiar ?

    > Nie każdy jest takim degeneratem psychicznym, żeby czerpać z pokazowej
    kaźni
    > satysfakcję - to, że tobie się to podoba, nie oznacza, że będzie się
    podobać
    > wszystkim.

    A to co tobie sie podoba moze nie podobac sie innym. I dlatego nie wysylaj
    mnie do kraju islamskiego. Mamy rozne poglady i juz.

    > No i co tam widzisz w tych statystykach na temat dyndania na gałęziach? A
    > może jeszcze jakieś różowe słonie widzisz?

    O czym mowisz ? Malo jest morderst w Polsce ? Malo gwaltow i rozbojow ?

    > A kto jest za taką sytuacją? Czyżbyś twierdził, że każdy przeciwnik kary
    > śmierci domaga się lepszych warunków życiowych dla przestępców - w
    > porównaniu z dziećmi z domu dziecka?

    Nie twierdze tak jak napisales, ale twierdze ze najpierw ze srodkow jakimi
    dysponuje panstwo powinny byc zaspokojone potrzeby dzieci a dopiero na
    szarym koncu bandziorow.

    > Hmmm... To już chyba podpada pod naruszenie dóbr osobistych (pomówienie
    czy
    > inne oszczerstwo).
    > Więc może się zastanów, zanim znowu jakąś taką bzdurę zabełkoczesz?

    Bez komentarza. Daremny tekst splodziles.

    Piotr

    --
    GG#36692 p...@p...onet.pl www.pbas.republika.pl