  • Data: 2002-01-21 11:28:57
    Temat: Re: Zachowanie w sadzie
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wm" <i...@w...com.pl> napisał w wiadomości
    news:a2gt7i$ee0$1@news.tpi.pl...
    > Sprawy sadowe znam tylko z amerykanskich filmow. Moja sprawe opisywalam w
    > poscie Kodesk Rodzinny. Spodziewam sie, ze podczas sprawy uslysze stek
    bzdur
    > i klamstw. Czy moge reagowac na goraco, czy mam czekac, az sad mnie
    poprosi
    > o ustosunkowanie sie? I moze glupie pytanie, ale mam do sedziny zwracac
    sie
    > "wysoki sadzie"????????????

    Na sali sadowej sedzia(sedzina) jest "bogiem".Jesli do zdyscyplinowania cie
    nie wystarczy grzywna to pojdziesz do aresztu(zaprowadzi cie tam w trybie
    natychmiastowym policja sadowa)z mozliwoscia odwolania do prawdziwego
    Boga.Za pierwszym razem sad zwroci ci tylko uwage jak masz sie zwracac
    do"wysokiego sadu".Nie licz na przyjacielska pogaduszke.

    Leszek