    From: p...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zabrali mi prawo rękojmii, a serwis mnie oszukał
    Date: 16 Sep 2002 12:33:33 +0200

    Nie pisałem bo wiele szczeg. trzeba tlumaczyc - ale postaram sie zwięźle.

    1. reklamacje w ramach rekojmi musi sprzedawca przyjac
    2. fakt zakupu trzeba udokumenotwac - najlepiej paragon - choc nie jest to
    konieczne
    3. forma pisemna mile widziana
    4. dokladny opis stanu faktycznego - pamietajac ze termin wykrycia wady nie
    moze przekorczyc 30 dni do chwili zgloszenia od jej zaobserwowania
    5. nie podawac zadnych nr tel ani nic ego typu tylko adres do korespondencji
    6. okreslic zwoje roszczenie- obnizenie ceny wymiana na NOWY wolny od wad,
    odstapienie od umowy - NIE MA NAPRAW - chyba ze sie zgodzi na to, jesli sami
    dokonaja naprawy nie trzeba odbierac towaru, jednak traktuej sie wtedy
    reklamacje za rozpatrzona w terminie
    7. termin to 14 dni jednak na pewno bedzie rzeczoznawca wiec 21 dni (normalnych
    nie roboczych)
    8. i zapomniec czekac tylko na pismo ktore przyjdzie do domu nie telefon, nie
    chodzic do sklepu tylko pismo

    .... nie znam szczeg.sprawy.... czy byl juz wniosek 1 ra czy tez nie.... jesli
    byl trzeba zapoznac sie z opinia napisac stosowne pismo poprzec je ekspertyza
    rzeczoznawcy obuwniczego i zlozyc wniosek jeszcze raz - moze tym razem nie
    dochowaja terinu ;-)

    jednak sklep nie ma obowiazku zastosowac sie do 2 reklamacji wiec moze
    podtrzymac swa 1 i zglasza sie wtedy do PIHu albo MRK oni wystapia o zapis na
    sad polubowny, jesli nie pomoze sad powszechny

    W czym jeszcze moge pomoc ???
    Dominik SPAŁEK
    0505 863 673
    www.forum.wirma.pl - nowe forum - mozna dodawac zdjecia, ja prowadze dział