eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZabrali mi prawo rękojmii, a serwis mnie oszukał › Re: Zabrali mi prawo rękojmii, a serwis mnie oszukał
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Andrzej Nowak" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zabrali mi prawo rękojmii, a serwis mnie oszukał
    Date: Fri, 13 Sep 2002 00:50:07 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 50
    Message-ID: <alr5ma$5ni$1@news.tpi.pl>
    References: <allsho$vo$1@news2.tpi.pl> <aln16v$q87$1@news.gazeta.pl>
    <2...@a...swietochlowice.dialup.inetia.pl>
    <alnesl$t9c$1@news.tpi.pl> <1...@p...katowice.sdi.tpnet.pl>
    <alo91a$9r5$1@news.tpi.pl> <alphhg$87n$1@news2.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213-25-18-213.tvk.tpsa.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1031870987 5874 213.25.18.213 (12 Sep 2002 22:49:47 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 12 Sep 2002 22:49:47 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:108380
    [ ukryj nagłówki ]

    No wiem wiem, ale tak juz nie mogę patrzeć na tego HP ze nawet jak pomysle o
    nowym aparacie to mnie szlag trafia.
    Trza kupić przynajmniej Canona. Nie wiem co mnie pokusiło z tym HP. :)
    Więc najchętniej to bym pieniądze odzyskał.


    Użytkownik "Daniel /Dan/ Sniegon" <d...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:alphhg$87n$1@news2.tpi.pl...
    >
    > > No tak ale co mam zrobić jeżeli serwis mnie tym aparatem używanym
    własnie
    > > obdarował. Do kogo się zwrócić.
    > > Dziś byłem w Pihu i jestem załamany. Oni nic nie mogą i nic nie zrobią.
    > > Najsilniejsze stanowisko więc wydaje się mieć Rzecznik Konsumentów. Już
    > > byłem ale tam sprawa się ciągnie strasznie długo. Toć nie będę się
    sądził
    > z
    > > HP bo i tak przegram. Mam ważniejsze rzeczy do roboty. Jedynym wyjściem
    > > wydaje się poinformowanie innych potencjalnych nabywców sprzętu HP o
    > > kruczkach tkwiących w umowie. Jestem zdania, że każda firma każdy
    człowiek
    > > (niemal) potrafi stworzyć takie warunki gwarancji
    > > iż bez najmniejszego wysiłku oszuka klienta. Poważne firmy ( nawet
    > malutkie
    > > lokalne ) tego nie robią bo zależy im na kliencie. Jeżeli taka wiadomość
    > się
    > > rozniesie tzw. drogą pantoflową to taka firma szybko przestanie istnieć
    z
    > > oczywistych powodów.
    > > Po tym co zrobił HP i co dalej robi ( bo smieją mi się w twarz ) będę z
    > > przyjemnością informował wszystkich o sposobie postępowania tej firmy.
    > > Zaczne od grup dyskusyjnych, nie ominę oczywiście "cyfrówki". Myśle że
    > dużo
    > > straci HP. Ja będę pisał o tym aż mi się znudzi. A co trzeci post
    zaczyna
    > > się "co wybrać ? "
    > > :)
    >
    > Pozostaje jeszcze jedna rzecz - pisz list, email do HP ale nie w Polsce!
    > Znajomy mial ciagle problemy z samochodem (reklamacje, naprawy itp.).
    > Nawet ludzie z centrali w Polsce go ignorowali. Wystarczyl jeden email
    > do zachodniego oddzialu i juz bylo po sprawie!
    >
    > Pozdrawiam
    > Dan
    >
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1