eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZabrali mi prawo rękojmii, a serwis mnie oszukał › Re: Zabrali mi prawo rękojmii, a serwis mnie oszukał
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.intelink.pl!news.bipnet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Daniel /Dan/ Sniegon" <d...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zabrali mi prawo rękojmii, a serwis mnie oszukał
    Date: Thu, 12 Sep 2002 10:01:41 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 35
    Message-ID: <alphhg$87n$1@news2.tpi.pl>
    References: <allsho$vo$1@news2.tpi.pl> <aln16v$q87$1@news.gazeta.pl>
    <2...@a...swietochlowice.dialup.inetia.pl>
    <alnesl$t9c$1@news.tpi.pl> <1...@p...katowice.sdi.tpnet.pl>
    <alo91a$9r5$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: host122-183.datastar.pl
    X-Trace: news2.tpi.pl 1031817584 8439 62.181.183.122 (12 Sep 2002 07:59:44 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 12 Sep 2002 07:59:44 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:107128
    [ ukryj nagłówki ]


    > No tak ale co mam zrobić jeżeli serwis mnie tym aparatem używanym własnie
    > obdarował. Do kogo się zwrócić.
    > Dziś byłem w Pihu i jestem załamany. Oni nic nie mogą i nic nie zrobią.
    > Najsilniejsze stanowisko więc wydaje się mieć Rzecznik Konsumentów. Już
    > byłem ale tam sprawa się ciągnie strasznie długo. Toć nie będę się sądził
    z
    > HP bo i tak przegram. Mam ważniejsze rzeczy do roboty. Jedynym wyjściem
    > wydaje się poinformowanie innych potencjalnych nabywców sprzętu HP o
    > kruczkach tkwiących w umowie. Jestem zdania, że każda firma każdy człowiek
    > (niemal) potrafi stworzyć takie warunki gwarancji
    > iż bez najmniejszego wysiłku oszuka klienta. Poważne firmy ( nawet
    malutkie
    > lokalne ) tego nie robią bo zależy im na kliencie. Jeżeli taka wiadomość
    się
    > rozniesie tzw. drogą pantoflową to taka firma szybko przestanie istnieć z
    > oczywistych powodów.
    > Po tym co zrobił HP i co dalej robi ( bo smieją mi się w twarz ) będę z
    > przyjemnością informował wszystkich o sposobie postępowania tej firmy.
    > Zaczne od grup dyskusyjnych, nie ominę oczywiście "cyfrówki". Myśle że
    dużo
    > straci HP. Ja będę pisał o tym aż mi się znudzi. A co trzeci post zaczyna
    > się "co wybrać ? "
    > :)

    Pozostaje jeszcze jedna rzecz - pisz list, email do HP ale nie w Polsce!
    Znajomy mial ciagle problemy z samochodem (reklamacje, naprawy itp.).
    Nawet ludzie z centrali w Polsce go ignorowali. Wystarczyl jeden email
    do zachodniego oddzialu i juz bylo po sprawie!

    Pozdrawiam
    Dan



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1