    From: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zablokowane konto na allegro
    Date: Mon, 6 Oct 2008 20:59:02 +0000 (UTC)

    In the darkest hour on Mon, 06 Oct 2008 19:13:45 +0200,
    Tristan <n...@s...pl> screamed:

    > No i? Całe moje osiedle ma to samo IP... Cała moja praca ma to samo IP.

    Mnie tego nie tłumacz. Wytłumacz to Allegro. Potrafią zablokować konto
    komuś, kto raz na wakacjach z kafejko skorzystał i IP pokryło się z
    jednym ze sprzedawców/kupujących, który brał udział kiedyś w aukcji.

    > A co przedstawili? Że ktoś z tej samej podsieci im zalega? To jak sąsiad nie
    > płaci za prąd, to mi prąd wyłączą?

    Z punktu widzenia Allegro jest to próba ominięcia blokady typu:
    zablokowali mi konto to zacznę korzystać z konta żony. Czy i jak muszą
    to udowodnić to już całkiem inna sprawa.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:237B ]
    [ 22:56:30 user up 11852 days, 10:51, 1 user, load average: 0.97, 0.98, 0.90 ]

    Money is something you have to make in case you don't die. -- Max Asnas