    From: Sannindan <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zablokowane konto na allegro
    Date: Mon, 6 Oct 2008 13:53:36 -0700 (PDT)

    No niby dom ma tylko jeden numer, ale mieszkają 4 rodziny.

    A co to IP, to nie ma to do rzeczy. Po za tym jest inne ip szwagra, i
    reszty domu, każdy ma osobny adres.

    Po prostu napisali, że konto zostało użyczane tej drugiej osobie.
    Tylko na jakiej podstawie oni to wywnioskowali? Na żadnej, bo na
    pewno nie korzystał.

    Heh napisałem im, że jeśli nie podadzą mi dowodów na swoje "tezy", to
    rezygnuję z ich usługi i do tego nie zapłacę (9zł) za przeprowadzone
    aukcje, ponieważ nie mam możliwości dokończenia wszystkich (co mi
    utrudnili) oraz sfinalizowania zakończonych.

    Pozdrawiam.

    PS.
    Jadnak szwagier rezygnuje z ich usług i przechodzi tam gdzie ja
    jestem na ebay.