    From: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Za ile do więzienia?
    Date: Thu, 10 Mar 2005 20:47:48 +0100

    Użytkownik "Dyziok" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:d0q7fd$14hp$1@news.mm.pl...
    > Witam, jestem jednym z oszukanych w serwisie aukcyjnym. Podejrzany został
    > odnaleziony. Moje pytanie brzmi, jaka jest pewność, że zostanie ukarany
    > (więzienie)? Czy to zależy od wysokości kwoty, na jaką oszukał ludzi?
    Jeśli
    > tak, to jaka jest najmniejsza wchodząca w grę kwota, za którą nie zostałby
    > wyroku w zawieszeniu/nie byłoby umorzenia?

    Zapewne zostanie postawiony mu zarzut oszustwa (art. 286 kk), a karalnosc
    tego czynu nie jest uzalezniony od kwoty oszustwa, niemniej zapewne bedzie
    to mialo wplyw na wysokosc kary. Nie liczylbym jednak surowa kare. jesli to
    jego pierwsze przestepstwo to zapewne bedzie to jakis niewielki wyrok w
    zawieszeniu...

    Hem