  • Data: 2005-10-20 10:20:54
    Temat: Re: Za długi męża nie odpowiadam ...
    Od: "witek" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > § 3. Względem osób trzecich wyłączenie odpowiedzialności solidarnej jest
    > skuteczne, jeżeli było im wiadome.
    >
    > I tutaj § 3 wymaga wyjaśnienia - nie wystarczy ogłoszenie w gazecie,
    > ponieważ fakt, że ktoś kiedyś umieścił jakieś ogłoszenie nie jest
    > równoznaczny z tym, że ktoś inny się o tym dowiedział.

    Czy z tego faktu wynika, że nawet jeśli mam rozdzielność majątkową z
    żoną, a ona zaciągnie jakieś zobowiązanie zwyczajnie nie informując trzeciej
    strony, że o takiej rozdzielności, to ta strona może rościć pretensje do
    mojego majątku ??? To w takim razie po CH wogóle ta rozdzielność majątkowa?

    pozdrawiam,
    witek.