    From: "Sebastian T." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ZWOLNIENIE - PILNE!!!
    Date: Thu, 12 Feb 2004 21:32:17 +0100

    Gosiu.. niestety nie masz racji... dzwonilem do PIP'u i dowiadywalem sie w
    tej kwestii.. Nie moga przerzucic pracownika ktory zostal zatrudniony na
    stanowsiku adminsitracyjnym na stanowisko fizyczne jezeli posiada
    kwalifikacje: w moim przypadku prawnik zapytal sie o wyksztalcenie (WYZSZE),
    ktore dyskwalifikuje mnie do przerzucenia na stanowisko fizyczne...Gdyby tak
    bylo jak piszesz to Prezesi "degradowali" by dyrektorow do stanowisk
    sprzataczek (w mysl twojej wypowiedzi) placac im dotychczasowe
    wynagrodzenie.